Alan yleistä käytäntöä noudattaen, on kaikilla kauttamme myydyillä uusilla kotitalouskäyttöön hankituilla laitteilla 2 vuoden takuu. Takuu kattaa laitteelleko. aikana aiheutunet materiaaliviat, jotka ovat aiheutuneet laitteen valmistuksesta tai niiden valmistuksen  käytettyjen  raaka-aineiden puuttellisesta laadusta. Takuu ei kata vahinkoa, jos sitä on käytetty väärin tai laitteen käyttöohjeita ei ole noudatettu tai laitteen turvallisuusmääräyksiä on laiminlyöty.

Luxor televisioilla on ainutlaatuinen lisäturva: Jos laite havaitaan 6 kk.n kuluessa sen ostopäivästä vialliseksi johtuen syistä jotka edellä mainittu, niin tuote tarkastetaan ensin Luxor keskushuollon toimesta, jonka jälkeen tuote vaihdetaan uuteen vastaavaan joko myyjän, tai maahantuojan toimesta. Mikäli vastaavaa tuotetta ei ole saatavana voidaan tuote korjata alkuperäistä vastaavaan kuntoon. Mikäli tuotetta ei ole saatavana, eikä tuotetta voi korjata, hyvitetään vioittunut laite kaupalle tai vaihdetaan se lähinnä vastaavaa olevaan laitteseen. Reklamaatiota varten on täytettävä ehdottoman tarkasti sivustolla oleva reklamaatiolomake. Hyvitys tehdään aina laitteen myyneelle jälleenmyjälle.

Muistathan, että laitteen takuu alkaa sen ostopäivästä. Tämän vuoksi on ehdottoman tärkeää säilyttää laitteen ostokuitti tuoteen mukana todistukseksi takuuajasta.

Huom! PhilipsTyytyväisyystakuu
Tyytyväisyystakuu antaa kuluttajalle mahdollisuuden kokeilla tuotetta rauhassa kotona sekä palauttaa tuote ja saada rahat takaisin, mikäli se ei vastaa odotuksia.
Tyytyväisyystakuun piiriin kuuluvien tuotteiden luettelon löydät osoitteesta:
www.philips.com/nordicprmotions
Kuluttaja rekisteröi tuotteen osoitteessa: www.philips.com/nordicprmotions sekä palauttaa sen alkuperäisen ostokuitin kanssa.